Monday, May 27, 2019

Moving Out



hai..? agak lama tak ada orang berani tegur aku camtu .. at least sejak aku kembali unmotivated . for years , on and off. but sadly , it doesnt turn me on anyway. i have lost interest almost in everything .

Almost a month already , belajar hidup asing dari parents . baru semalam terserempak dengan owner rumah sebelah , Chinese . Sempat jugaklah aku jadi tempat luahan sebentar untuk dia . Katanya penyewanya sudah lari ..Aduh.. memalukan bangsa -.- tapi petangnya aku tengok tag untuk cari penyewa baru dah tak ada.. haha.. aku pun tak faham.

Sesuatu aku sedang usahakan sekarang , jauh lebih sukar dari yang dulu , setiap hari patah semangat aku.. hmm. kenapa ya ?

3 comments:

  1. this is my first time coming here. keep going. tak jalan tak apa. janji usaha. Allah will do the rest. inshaallah.

    ReplyDelete
  2. hi, it may be so difficult for you. life have its own up and down. it feels like you are riding a roller coaster. No matter what, you have done really well. keep it up! :)

    ReplyDelete